lunes, 23 de febrero de 2015

Darrers dies

Avui hem rebut ja la confirmació de les dates exactes de quan farem tots els exàmens. El proper divendres a les 13:25 (06:25 a Espanya) tenim l' Speaking test. És un exàmen ràpid, amb uns 15 minuts ja està aclarit. La resta són al dia següent, dissabte a les 8 del matí (1:00 des vespre). Esta previst acabar damunt les 12:30. Una vegada acabat començarem les nostres vacances. No es que no ho hagin estat fins ara, però teníem l'obligació de 6 hores diàries de classe. Ara simplement serà disfrutar i viatjar.

Des de la visita a Moalboal, no hem fet molta cosa. Una juerga un divendres (sa ressaca de dissabte no la comentaré) i poca cosa més interessant.

Una menorquina i una taiwanesa

Amb els companys àrabs

La ONU. Espanya, Aràbia Saudí, Korea, Japó, Taiwan

El passat dissabte vam deixar l'habitació de l'escola i ens hem instal·lat a Cebú citiy. Havíem d'allargar l'estada una setmana i a l'escola ens demanaven més de 200€ cada un per fer-hi una setmana, així que hem cercat un hotel prop de l'hotel on faran els exàmens (a l'hotel dels exàmens val més de 100€ la nit!).

Part de l'habitació de l'escola

El passat cap de setmana vam visitar un mercat famós de Cebu, Carbon market. Algunes persones ens deien que era un mercat perillós, que anéssim molt alerta i no duguéssim res de valor. Sincerament, crec que no n'hi ha per tant. Òbviament has d'anar alerta, però com per tot. D'aquest mercat és d'on surten la gran majoria de coses que es poden trobar després per la ciutat, des de roba (molt barata) a fruites, verdures, peix, carn,... Molts restaurants venen aquí a comprar (molt barato) el que necessiten. Un kg de gambes, unes gambes grosses i fresques de la mar, no de factoria, mus el venien per uns 10€. Segur que regatajant un poc l'hauríem tret per menys.

No és sobrassada, només ho sembla!

Salxitetes?

Algues de molts tipus

Què hi ha prou síndries?

Després vam anar a un restaurant poc conegut pels turistes, on només hi solen anar filipins. Noltros hi vam anar acompanyats d'un mestre, sinos no l'hauríem ni trobat ni conegut! Quina passada de restaurant! Sa seva especialitat és mandíbula d'atún. Aquí vam probar també un arròs rosa, que encara no tenim molt clar com es cuina, però molt bò. Però per una gran quantitat de menjar, un preu molt baix, un poc més de 6€ cada un.

Boníssim!!

Cranca

Mandíbula d'atún

Abans de deixar l'escola (ara encara hi anam a fer 2 hores diàries de classe) hi faré alguna foto i fer un resum dels 3 mesos que hi hem fet (així sabràs que es cert que hi estudiàvem Pepo... :P). També m'agradaria explicar la meva visió de la vida a Filipines, o a Cebú, encara que crec que es pot extrapolar a la majoria de les Filipines.