miércoles, 3 de diciembre de 2014

Balot day

Avui feim una entrada extra i exclusiva. Vaig xerrar amb una mestra i li vaig demanar si m'acompanyaria a menjar un "Balot". Un balot és un ou de pato bullit de 16 o 18 dies. I es menja a mossos, directament de l'ou, se li pot afegir vinagre, sal. Sa veritat és que jo no n'hi he afegit gaire. Per ser sa primera vegada sa mestra m'havia recomenat menjar-ne un de 16 dies. Hem anat just devora l'escola, enmig del carrer i ens l'hem menjat allà. Bé, com que diuen que una imatge val més que mil paraules (avui no les escriuré!), us deixem de moment unes fotos menjant el balot. Hi ha vídeos, si puc (si internet me deixa) els pujaré.

Aquest és l'interior de l'ou


MARIA's VERSION
Avui hem provat es balot... És simplement ou de pato de 16 o 18 dies, és a dir que es fetus ja està quasi format (es pato neix als 21 dies normalment).
Jo anava amb s'idea de veure com ho menjaven però el senyor no ha demanat quants en voliem, simplement n'ha agafat un per cada un (de 16 dies). Després ja era dins es ball, així que he ballat!!!! 
Sembla molt asquerós però tampoc és tant desastrós. Encara que jo no he estat capaç de menjar es fetus!!! Me fea un poc de respecte...




Les fotos:

Lloc per comprar els BALOTs





 Sa mestra que ens va acompanyar






Provant i menjant el balot










2 comentarios: